پت شاپ آنلاین یاسان پت غرب تهران پت شاب تهران پت شاب پونک

فروشگاه یاسان پت شاپ - پت شاپ آنلاین تهران شماره نماس جهت خرید ۰۹۱۹۵۷۴۱۸۴۱
آموزش دستشویی سگ در خانه

آرایشگاه حیوانات خانگی 

آموزش دستشویی سگ در خانه

ارایشگاه پت تهران

انتخاب بهترین ارایشگاه پت تهران کار ساده ای نیست، زیرا برخلاف ظاهر شیک و مدرن برخی از این مراکز، کیفیت خدماتی که در آنها  ارائه می شود، مناسب نمی باشد. باید دقت کرد که استفاده از تجهیزات آلوده، نداشتن تخصص کافی در مورد پت های مختلف و میزان کوتاهی مو یا ناخن های آنها، استفاده از مواد آرام بخش در مواقع غیر ضروری و دیگر موارد این چنینی، می تواند در طولانی مدت، به سلامت حیوان خانگی شما آسیب وارد کند. به همین دلیل توصیه می شود که در انتخاب آرایشگاه حیوانات خانگی تهران، نهایت دقت را به کار ببرید. در ادامه لیستی از بهترین گزینه هایی که کلیه موارد بهداشتی و تخصصی در آن رعایت می شود، ارائه شده است.

آموزش دستشویی سگ در خانه

ارایشگاه یاسان پت

بهترین آرایشگاه پت

مراجعه به بهترین ارایشگاه پت می تواند تضمینی بر سلامتی حیوان خانگی شما باشد.  اگر در شهر تهران ساکن هستید، میتوانید با مراجعه به مجموعه یاسان پت از خدمات مجموعه برخوردار شوید.

آرایشگاه سگ در تهران

چرا مراجعه به آرایشگر سگ اهمیت دارد؟ آیا نمی توان در خانه، حیوانات خود را پیرایش کرد و به این ترتیب نیازی به مراجعه به کلینیک یا آرایشگاه پت در تهران نداشته باشیم؟ پاسخ به این سوال منفی است، زیرا پیرایش حیوانات خانگی، فقط جنبه زیبایی ندارد و تنها یکی از دلایل اهمیت آن، زیباتر شدن پت می باشد. حیوانات خانگی برای داشتن بهداشت بهتر و دوری از انواع بیماری ها، نیاز به آرایشگاه و شست و شو پیدا می کنند. زمانی که موی حیوانات خانگی از حد مشخصی بلندتر شود، سبب ایجاد حالت نمدی در آنها شده و در نتیجه گره خوردگی های شدید پیش خواهد آمد. در این مرحله چاره ای جز مراجعه به آرایشگاه پت در تهران یا دیگر شهرها و تراشیدن موها از ته نمی باشد.

آموزش دستشویی سگ در خانه

آرایشگاه سگ و گربه پت شاپ یاسان

یک آرایشگر سگ یا گربه حرفه ای، به خوبی موی اطراف دهان حیوان را کوتاه می کند تا مانع از ورود انواع عوامل بیماری زا حین غذاخوردن به دهان وی شود. هم چنین با کوتاهی به موقع موها در فصول گرم سال، از گرمازدگی حیوان پیش گیری به عمل می آید. عفونت چشم دیگر موردی است که در صورت کوتاه نشدن درست موهای این ناحیه، برای حیوان ایجاد خواهد شد و ضروری است تا موی اطراف چشم به ویژه در سگ ها، به طور منظم و دوره ای اصلاح شود.

آرایشگاه سگ در تهران، اگر به طور دقیق انتخاب شود و از کیفیت های لازم بهره ببرد، آرایش موی همه انواع حیوانات خانگی را متناسب با نژاد آن انجام می دهد. زیرا هر نژادی از حیوانات، به نوع خاصی از اصلاح، شست و شو و پیرایش نیاز دارند که باید  در زمان اجرا، به آن توجه شود.

خدمات آرایشگاه سگ در پت شاپ یاسان

خدماتی که در ارایشگاه پت تهران و دیگر شهرها انجام می شود، شامل چیست؟ در این بخش قصد داریم بررسی کنیم که آرایشگر سگ یاسان پت چه خدماتی را ارائه می کند و برای چه اموری باید پت خود را به آرایشگاه ببریم؟

  • کوتاهی موی بخش های مختلف متناسب با نژاد حیوان: هر نژادی از حیوانات خانگی به سبک کوتاهی خاصی از موها نیاز دارند و لازم است تا آرایشگر سگ با شناخت هر کدام از این نژادها، بهترین نوع کوتاهی را برای حیوان خانگی انجام دهد.
آموزش دستشویی سگ در خانه

کوتاهی موی سگ در آرایشگاه پت

  • کوتاهی ناخن ها و سوهان کشی: ناخن های سگ و گربه، رشد خوبی داشته و بعد از بلند شدن، ممکن است در راه رفتن و حرکت حیوان، مشکلاتی ایجاد کند. در آرایشگاه پت باید به این مورد توجه شده و ناخن ها را متناسب با نژاد حیوان، کوتاه و سوهان کشی کرد.

کوتاهی ناخن سگ در آرایشگاه حیوانات یاسان پت

  • پاک کردن گوش ها: یکی از مهم ترین بخش های کار یک آرایشگر سگ، توجه به گوش های حیوان، کوتاهی مناسب موهای اطراف آن و رسیدگی به وضعیت بهداشتی این ناحیه می باشد.

پاک کردن گوش حیوانات خانگی

  • شست و شوی کامل پت: کلیه قسمت های بدن سگ از جمله صورت، بدن، ناخن ها، دم و … باید به طور کامل و با استفاده از شوینده های مخصوص شست و شو شود.
آموزش دستشویی سگ در خانه

شست و شوی سگ در آرایشگاه حیوانات یاسان پت

  • باز کردن گره های مو: موی انواع پت از جمله سگ ها، به دلیل رشد زیاد، در معرض گره خوردگی است. وظیفه آرایشگر سگ در تهران این است که این گره ها را باز کرده و اندازه موها را به قدری کوتاه و آرایش کند که از گره خوردن مجدد در مدت زمان کوتاه جلوگیری به عمل آید.
آموزش دستشویی سگ در خانه

باز کردن گره موی سگ

  • تمیز کردن دندان ها: دندان های سگ و دیگر حیوانات خانگی باید به طور منظم مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت بروز مشکل، پوسیدگی و آسیب، این مساله برطرف شود. هم چنین تمیز کردن دندان ها، از دیگر خدمات آرایشگاه سگ می باشد که باید با مهارت بالا توسط گرومر صورت گیرد.

تمیز کردن دندان پت در آرایشگاه حیوانات

  • پیرایش صورت به ویژه اطراف دهان و چشم: با توجه به حساس بودن اطراف چشم، دهان و گوش های پت، بهتر است موهای این قسمت با دقت و ظرافت بیش تری توسط آرایشگر پت در تهران اصلاح شود.

اصلاح موی اطراف دهان و چشم سگ

باید اشاره کرد که سگ های نگهبان، نیاز کمتری به کوتاهی موهایشان پیدا می کنند، اما این نیاز در دیگر سگ ها و حیوانات خانگی بیش تر دیده می شود. با مراجعه به بهترین آرایشگاه حیوانات در شهر خود، می توانید اطمینان داشته باشید که متناس با نیازهای پت، کلیه خدمات بهداشتی و زیبایی به او ارائه خواهد شد.

آموزش دستشویی سگ در خانه

خدمات آرایشگاه گربه در یاسان پت

آموزش دستشویی سگ در خانه

کوتاهی تخصصی موی سگ و گربه

دیگر موردی که آرایشگر سگ در تهران و دیگر شهرها باید به آن مسلط باشد، موارد زیر است:

  • چگونگی استفاده از شانه برای باز کردن گره های موی حیوان
  • نحوه کار با ابزارهای مخصوص گرومینگ پت به منظور پیرایش موی اطراف چشم، دهان، دست و پا و …
  • نحوه برخورد مناسب با انواع به منظور ایجاد آرامش در آنها و کوتاهی و ارائه خدمات در شرایط مطلوب روانی
  • کوتاهی مو و ناخن متناسب با استانداردها که سبب کمک به حفظ سلامت پت خواهد شد.
  • رعایت موارد بهداشتی در آرایشگاه به منظور پیش گیری از انتقال بیماری های پوستی و عفونی

در این جدول می توانید انتظاراتی که از یک آرایشگر سگ در تهران و دیگر شهرها وجود دارد را در یک نگاه مشاهده کنید.

انتظارات از آرایشگر سگ و گربه جزئیات
تسلط به کار با ابزارها کوتاهی موی هر بخش از بدن پت ها، به قیچی و ابزار مخصوصی نیاز دارد و انتظار می رود که آرایشگر سگ به خوبی بتواند با هر یک از این وسایل کار کند.
شناخت نژاد انواع پت ها سگ و گربه دارای نژادهای مختلفی هستند که هر یک استانداردهای خاصی در کوتاهی و پیرایش دارند. آرایشگر سگ و گربه باید به خوبی به این موارد مسلط بوده و در اجرا، از آنها استفاده کند.
رعایت بهداشت بهداشتی بودن کلیه تجهیزات و محیط آرایشگاه پت در تهران، از دیگر مواردی است که به عهده آرایشگر می باشد. در این صورت حیوانات از انتقال انواع بیماری های عفونی و پوستی در امان خواهند بود.
برخورد مناسب با پت ها یک آرایشگر خوب باید بتواند به خوبی با انواع پت ها ارتباط برقرار کرده و آنها را برای پیرایش یا شست و شو آماده سازد. در این شرایط، حیوان در آرامش کامل زمان خود را در آرایشگاه سپری می کند.
استفاده از شوینده های مناسب شوینده هایی که دارای استانداردهای مورد تایید برای هر نوع پت هستند، باید در سالن آرایش حیوانات وجود داشته باشد و توسط آرایشگر مورد استفاده قرار گیرد.

آموزش دستشویی سگ در خانه

آرایشگاه گربه

آیا آرایشگاه گربه خدمات متفاوتی را به نسبت آرایشگاه سگ در تهران ارائه می کند؟ یکی از پرسش هایی که برای دارندگان حیوان خانگی گربه ایجاد می شود، این است که خدمات آرایشگاه گربه تهران چیست و آیا باید برای گربه ها به سالن های گرومینگ متفاوتی از سگ مراجعه شود؟ پاسخ به این سوال منفی است. در واقع آرایشگر حیوان خانگی کسی است که برای ارائه خدمات به کلیه حیواناتی که به طور متداول در منازل نگه داری می شوند، آموزش دیده است. شاید ارائه خدمات به برخی از گونه های پت مانند خوکچه و دیگر حیوانات خانگی خاص، در هر آرایشگاه پت در تهران مهیا نباشد، اما خدمات آرایشگاه گربه در تهران رایج و متداول است و می توانید پت خود را برای دریافت خدماتی مانند کوتاهی مو، شست و شو و … به سالن های گرومینگ معرفی شده و یا مراکز معتبری که می شناسید، ببرید.

قیمت ارایشگاه سگ

قیمت ارایش سگ، با توجه به خدماتی که ارائه می شود، کیفیت کار و میزان مهارت آرایشگران، متفاوت خواهد بود. یک گرومینگ ساده، می تواند بسیار ارزان قیمت تمام شود، در حالی که اضافه شدن خدمات دیگری نظیر حمام یا آرایش می تواند به قیمت اضافه کند. نوع پت شما و میزان خدماتی که دریافت می کنید، در کنار مهارت آرایشگران، تعیین کننده قیمت آرایشگاه پت در تهران خواهد بود. به این موارد مکان آرایشگاه را نیز باید اضافه کرد و طبیعیتا قیمت آرایشگاه پت در غرب تهران با ارائه خدمات گرومینگ در جنوب تهران متفاوت خواهد بود. برای استعلام دقیق قیمت آرایشگاه سگ در تهران، با مرکزی که از نظر کیفیت، کار آن را پسندیده اید، تماس حاصل  کنید. در نظر داشته باشد که قیمت آرایشگاه سگ، به تنهایی ملاک انتخاب نمی باشد و اگر در طول گرومینگ حیوان خانگی، به دلیل رعایت نشدن بهداشت در محیط یا مهارت نداشتن آرایشگر، آسیبی به حیوان وارد شود، می تواند عوارض بسیار خطرناکی را برای او به همراه داشته باشد. به همین دلیل به کیفیت ارائه خدمات و مناسب بودن آرایشگاه پت در تهران نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

آموزش دستشویی سگ در خانه

قیمت آرایشگاه سگ در تهران

اصلاح سگ ارزان

در بین حیوانات خانگی، سگ و گربه بیش ترین نیاز را به اصلاح و آرایش دارند. حتی در برخی از نژادها، اگر اصلاح سگ به درستی و در زمان مناسب صورت نگیرد، ممکن است آسیب های جدی به سلامت حیوان خانگی وارد شود. این ضرورت، صاحبان این پت ها را درگیر پیدا کردن یک سالن گرومینگ مناسب می سازد. اما در بین این همه تنوع در بین آرایشگاه پت در تهران، کدام گزینه برای شما مناسب تر است؟ برای برخی از افراد نزدیکی به محل سکونت ملاک مهمی است. برخی دیگر تخصص و مهارت آرایشگر پت در تهران را ملاک قرار می دهند و البته از فاکتور مهمی به نام قیمت هم نمی توان به سادگی عبور کرد. اصلاح سگ ارزان در مراکز زیادی در تهران انجام می شود، اما برخی از آنها از کیفیت مطلوبی بهره نبرده و سبب وارد شدن آسیب به سگ، گربه و دیگر پت ها می شود. به همین دلیل در زمان انتخاب بهترین آرایشگاه سگ در تهران، توصیه می شود که در کنار قیمت، به تخصص آرایشگر و تجهیزات سالن هم توجه ویژه ای کنید و تنها اصلاح سگ ارزان را ملاک قرار ندهید. قیمت آرایشگاه سگ را با در نظر گرفتن متریال مورد استفاده، بهداشتی بودن محیط، مهارت و تخصص، دسترسی و سهولت تنظیم وقت سنجیده و سپس اقدام به انتخاب آرایشگاه نمایید.

اصلاح سگ ارزان

آرایشگاه حیوانات تهران

آرایشگاه حیوانات خانگی در تهران با هدف تامین نیازهای بهداشتی، آرایشی و اصلاح پت ها راه اندازی شده است. این مراکز از آرایشگران حرفه ای بهره می برند که با گذراندن دوره های تخصصی، در مورد انواع نژادهای حیوانات، دانش و مهارت کسب کرده اند و می توانند به بهترین شکل، خدمات آرایشی و بهداشتی را به انواع سگ، گربه و … ارائه دهند. یک آرایشگاه حیوانات خانگی تهران، باید بتواند به انواع پت ها، متناسب با نوع نژاد، شرایط جسمانی و نیازهای خاص آنها، خدمات ارائه کند و در این مسیر، بهره مندی از ابزارهای مناسب، محیط پر از آرامش برای حیوان و صاحب آن و بهداشتی بودن محیط از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر مراجعه به آرایشگاه حیوانات خانگی به طور منظم و طبق زمان بندی مورد نیاز پت، انجام شود، احتمال ابتلای حیوان به انواع بیماری و عفونت ها کاهش پیدا کرده و می توان انتظار طول عمر بالاتری را داشت. این در حالی است که مراجعه نکردن به سالن گرومینگ به طور منظم و یا انجام خدمات در منزل بدون تخصص و مهارت، می تواند زمینه ساز وارد شدن آسیب های جدی به پت باشد. اهمیت آرایش حیوانات خانگی تهران برای سگ و گربه بسیار بیش تر از دیگر حیوانات می باشد و به صاحبان آن ها توصیه می شود که با انتخاب یک سالن آرایش پت در تهران یا شهر محل سکونت خود، سلامت و بهداشت حیوان را تضمین کنند.

آرایشگاه حیوانات تهران

در این ویدیو می توانید با نمونه از گرومینگ یک سگ در سالن زیبایی پت آشنا شوید. مراحلی که در این ویدیو مشاهده می کنید شامل کوتاهی مو و شست و شوی حیوان خانگی است که توسط متخصصان آموزش دیده این کار و با استفاده از تجهیزات و وسایل مخصوص به انجام می رسد.

سوالات متداول

قیمت آرایشگاه سگ در تهران چقدر است؟

با توجه به تنوع خدماتی که در ارایشگاه سگ تهران عرضه می شود، باید ابتدا مشخص کرد که درخواست چه خدماتی را دارید و سپس استعلام قیمت را از مراکز معتبر که در این مطلب شماره های آن را درج کرده ایم، دریافت نمایید.

آرایشگر سگ در تهران چه مهارت هایی باید داشته باشد؟

تسلط کامل به پیرایش حیوانات و سگ ها در اندازه های مختلف، تسلط به کار با انواع قیچی ها، شناخت نژاد سگ ها و میزان کوتاهی استاندارد موی هر یک از آنها، توانایی ایجاد آرامش در پت و ضدعفونی کردن کلیه وسایل و تجهیزات از مشخصات بهترین آرایشگر سگ می باشد.

بهترین آرایشگاه پت در تهران کجاست؟

اصلاح موی این سگ به دلیل گرمایی بودن، باید با تاکید بر کوتاهی موی بدن صورت گیرد. هم چنین مدل های متفاوتی از کوتاهی برای این پت وجود دارد که آن را بسیار زیبا و جذاب می سازد. در مطلب اصلاح مو سگ شیتزو، به طور کامل به بررسی این موضوع پرداخته شده است.

آرایشگاه گربه تهران به آرایشگران و خدمات متفاوتی نسبت به دیگر آرایشگاه های پت نیاز دارد؟

خیر، شما می توانید حیوان خانگی گربه را برای دریافت خدمات بهداشتی و زیبایی به آرایشگاه های حیوانات خانگی در تهران ببرید و نیاز به مهارت خاص یا آرایشگر مخصوص گربه ها نمی باشد.

برای گرفتن نوبت آرایشگاه و سایر خدمات مجموعه یاسان پت میتواند با شماره 09195741841 تماس حاصل فرمایید

با تشکر از شما مدیریت مجموعه یاسان پت.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)