پت شاپ آنلاین یاسان پت غرب تهران پت شاب تهران پت شاب پونک

فروشگاه یاسان پت شاپ - پت شاپ آنلاین تهران شماره نماس جهت خرید ۰۹۱۹۵۷۴۱۸۴۱
مالت گربه چیست؟ فایده, طریقه مصرف آن

مالت گربه چیست؟ فایده, طریقه مصرف

 

خمیر مالت گربه (Cat Malt) یک محصول بسیار مفید و گیاهی است که برای بهبود عملکرد سیستم گوارش گربه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. که معمولا به رنگ زرد مایل به کرم بوده و بافتی غلیظ‌تر از عسل دارد. خمیر مالت ترکیبی از غلات مالت، روغن‌های گیاهی، چربی‌های گیاهی، فیبر، محصولات لبنی و مخمرها می‌باشد و اکثر گربه‌ها علاقه زیادی به خوردن آن دارند. با توجه به اینکه گربه‌ها معمولا آنچه که در اطراف خود می‌بینند را لیس زده و می‌بلعند ممکن است بر سیستم گوارش و همچنین متابولیسم بدنشان تاثیرگذار بوده و مشکلاتی مانند عدم هضم غذا و یبوست را به دنبال داشته‌باشند. همچنین ممکن است این عارضه بر اثر بلعیدن موی بدنشان باشد و دستگاه گوارش گربه‌ها نتواند آن را هضم کند. از این رو استفاده از خمیرهای مالت به دلیل داشتن فیبر و روغن‌های گیاهی در ترکیب خود می‌تواند بسیار موثر بوده و کمک بسیاری به بهبود هضم و دفع در بدن گربه‌ها داشته‌باشد. که در ادامه اطلاعات جامعی در مورد فواید و نحوه مصرف آن در کنار غذای گربه در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

خوردم مالت توسط گربه

فواید مصرف مالت گربه چیست؟

با توجه به اینکه گربه ها در روال تمیز کردن روزانه خود، بدنشان را لیس می‌زنند و زبانشان دارای برجستگی‌هایی است که به پاپیل معروف است و این باعث می‌شود که همچون برس عمل کرده و موهای زائد را از سطح پوستشان جدا کنند و ببلعند.  و مشکلاتی در هضم و دفع توده‌های مو داشته‌باشند و حتی ممکن است با علائمی همچون تهوع، بی اشتهایی و استفراغ همراه باشد، در صورتی که توده مو در معده هضم نشود و یا اینکه در مری گیر کرده‌باشد، گربه‌ها معمولا آن را بالا می‌آورند، ولی اگر دچار حالت تهوع، بی اشتهایی شوند نشانگر هضم ناقص توده مو در معده‌شان است، همچنین اگر علائم یبوست همراه با بی‌اشتهایی ظاهر شود می‌تواند به دلیل وجود توده مو در روده بزرگ باشد. که در صورت عدم توجه به این علائم می‌تواند عوارض جبران ناپذیری مانند انسداد روده نیز به همراه داشته‌باشد. خمیر مالت با داشتن خاصیت ملینی، کمک می‌کند تا این موهای زائد حرکت کرده و از طریق روده دفع شوند. در واقع خمیر مالت به گربه‌ها کمک می‌کند تا توده‌های مو را به درستی هضم کرده و بدون هیچ مانعی آنها را دفع کنند، همچنین بسیاری از شرکت‌های تولید کننده خمیر مالت، ویتامین‌های مورد نیاز بدن گربه‌ها را به آن اضافه می‌کنند تا علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه گوارش و روده، سیستم ایمنی‌شان نیز تقویت شود  بنابراین مصرف تشویقی و مکمل غذایی گربه ها بسیار فایده دارد. در ادامه به مهم‌ترین فوایدی که مالت گربه دارد می‌پردازیم:

  • داشتن اثر ملین
  • کمک به بهبود یبوست
  • رفع بی‌اشتهایی
  • کمک به هضم و دفع توده‌های مو
  • متعادل نگه‌داشتن وزن
  • تقویت سیستم ایمنی

نحوه مصرف مالت گربه

معمولا گربه‌ها عادت‌های غذایی متفاوتی دارند، برخی از آن‌ها تمایل زیادی به خوردن مالت گربه دارند و ترجیح می‌دهند که در کنار وعده‌های غذایی خود، خمیر مالت نیز داشته‌باشند که در این حالت شما می‌توانید از خمیر مالت به عنوان هدیه تشویقی استفاده کنید تا علاوه بر بهبود گوارش، سیستم ایمنی حیوان خانگی‌تان تقویت شود. این در حالی است که عده‌ای از گربه‌ها علاقه‌ای به خوردن مالت از خود نشان نمی‌دهند که در این صورت بهتر است آن را با غذای خشک گربه مخلوط کنید و یا از برندهای متنوع مالت مخصوص گربه که در پت شاپ آنلاین تام و جری عرضه شده‌است، امتحان کنید، تا شاید محصولی مطابق با ذائقه حیوان خانگی خود بیابید. همچنین شما می توانید مالت را با سوپ و کنسرو گربه مخلوط کنید.

نحوه دادن مالت به گربه

میزان مصرف مالت گربه

مالت گربه (Cat Malt) برای تمام نژادهای گربه و به خصوص نژادهایی که موی بلندی دارند توصیه شده‌است و این محصول را می‌توان برای گربه‌هایی 4 هفته از تولدشان می‌گذرد استفاده کرد. با توجه به خواص مفید مالت، در صورتی گربه‌تان تمایلی به خوردن آن نداشته‌باشد،  لازم است که شما تلاش زیادی برای عادت کردن حیوان خانگی‌تان به این خمیر پرخاصیت داشته‌باشید و حتی شاید مجبور شوید که آن را به پنجه گربه، گوشه لب و یا ظرف غذای او بماید تا به ناچار مجبور به لیسیدن آن شود. میزان مصرف استاندارد خمیر مالت ارتباط مستقیمی به بلند یا کوتاه بودن موی حیوان خانگی‌تان دارد، اگر موی گربه‌تان بلند باشد به اندازه یک بند انگشت و 4 بار در هفته و در صورتی که موی کوتاهی داشته‌باشد به اندازه یک بند انگشت و 2 بار در هفته توصیه می‌شود.

عوارض مصرف بی‌رویه مالت گربه

زیاده‌روی در مصرف مالت و عدم توجه به مقدار توصیه شده در بروشور محصول، می‌تواند گربه‌تان را دچار مشکل کند و عوارضی همچون دل‌ پیچه و اسهال را به همراه داشته‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود از مصرف بی‌رویه آن بپرهیزید و قبل استفاده بروشور محصول را به دقت مطالعه کنید. در صورتی که دفع توده‌های مو همراه با خون باشد، لازم است برای بررسی بیشتر و اقدامات درمانی به کلینیک دامپزشکی مراجعه نمایید.

جایگزین مالت گربه

همانطور که می‌دانید برخی از نژادهای گربه‌‌ نسبت به مصرف مالت علاقه‌ای ندارند، که در این حالت شما می‌توانید از جایگزین این ماده استفاده کنید. توصیه می‌شود مواد حاوی ملین و فیبر را برای جلوگیری یبوست و هضم بهتر غذا، در وعده‌های غذایی گربه خود بگنجانید. بهترین مواد حاوی ملین و فیبر شامل انواع روغن‌های طبیعی و گیاهی مثل روغن زیتون و روغن ماهی و انواع سبزیجات می‌باشند. همچنین شما می‌توانید از کنسروهای کدو حلوایی، هویج و سیب زمینی شیرین که حاوی فیبر بالایی هستند و معمولا گربه‌ها علاقه زیادی به خوردن آن دارند به عنوان هدیه تشویقی برای حیوان خانگی خود استفاده کنید.

همه چیز درباره مزایا و معایب غذای خشک گربه
مطالعه

پیشگیری از ایجاد توده‌ مو در دستگاه گوارش گربه‌ها

با توجه به مشکلات عمده‌ای تجمع توده‌های مو و موادی که به سختی در دستگاه گوارش گربه‌ها هضم می‌شوند، ایجاد می‌کنند، لازم است ضمن توجه به تغذیه سالم حیوان خانگی خود، نکات بهداشتی را نیز رعایت کنید و به طور منظم و روزانه موی گربه‌تان را شانه بزنید تا موهای مرده جدا شوند و تا در هر بار لیس زدن موی کمتری را ببلعد و اگر حیوان خانگی‌تان موی بلندی دارد بهتر است هر جند وقت یکبار آن را کوتاه کنید. در صورتی که گربه‌تان دچار ریزش مو شده‌باشد شما می‌توانید با استفاده از مکمل‌ تقویتی ضد ریزش مو جیم کت که حاوی بیوتین می‌باشد برای جلوگیری از ریزش موی حیوان خانگی‌تان استفاده کنید تا موی کمتری وارد دستگاه گوارش شود.

بهترین برند مالت گربه

با توجه به اهمیت خمیر مالت در بهبود سلامت گوارشی گربه‌ها، برندهای متعددی اقدام به تولید انواع خمیر مالت کرده‌اند، که در طعم‌ها و بسته‌بندی‌های متنوعی به بازار عرضه شده‌است. که اکثرشان به شکل یک خمیر دندان بسته بندی شده و حاوی ویتامین‌های ضروری برای رشد و تقویت گربه‌ها می‌باشند. ممکن است برندهای مختلف دستور العمل‌ مختلفی برای میزان و نحوه مصرف داشته‌باشند که توصیه می‌شود قبل از استفاده حتما بروشور آن را به دقت مطالعه نمایید. در ادامه به معرفی بهترین برندهای مالت مخصوص گربه‌ها می‌پردازیم:

  • خمیر مالت گربه جیم کت
  • خمیر مالت گربه بیفار
  • خمیر مالت گربه تریکسی
  • خمیر مالت گربه وینستن
  • خمیر مالت گربه بن پت
  • خمیر مالت گربه مومو
  • خمیر مالت گربه دکترکلادرز

قوطی مالت گربه

خرید اینترنتی مالت گربه

پت شاپ آنلاین تام و جری با سال‌ها تجربه در زمینه فروش و عرضه مستقیم مواد غذایی و لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی تلاش کرده‌است تا محصولات با کیفیت را از معتبرترین برندها در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما می‌توانید با خیال راحت از اصالت و کیفیت کالا و با ثبت سفارش آنلاین از فروشگاه اینترنتی یاسان پت، خمیر مالت اورجینال (Cat Malt) را برای گربه‌تان خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید.

جمع‌بندی

گربه‌ها حیوانات تمیزی هستند و به همین دلیل عادت به لیس زدن و تمیز کردن بدن خود دارند ولی این کار می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلاتی در دستگاه گوارش آن‌ها شود و توده موهای زائد در بدنشان تجمع کند که قادر به هضم و دفع آن نباشند. از این رو بهتر است برای رفع این مشکل از خمیر مالت در وعده‌های غذایی حیوان خانگی خود استفاده کنید و همچنین با رعایت مسائل بهداشتی و نظافتی مو و شانه زدن مرتب آن از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

پت شاپ آنلاینyasan

yasan pet shop

پت شاپ آنلاین یاسان پت

پت شاپ آنلاین یاسان پت عرضه کننده انواع محصولات حیوانات خانگی با سابقه درخشان در عرضه تمام محصولات(اعم از غذای سگ و گربه،ابزیان،خزندگان،جوندگان و پرندگان) به صورت جزئی و عمده
با رویکرد عرضه باکیفیت ترین محصولات خارجی مثل رفلکس،رویال کنین،نوتری پت،ساویک و‌…
و محصولات شرکتی داخلی مفید و پرسا و…
باقیمت های مصوب اتحادیه و واردکنندگان
دفتر مرکزی یاسان پت در تهران(پت شاپ غرب تهران) و بوکان میباشد
و امکان ارسال فوری پت شاپ برای تهران و سایر استان ها محیا است.
همچنین چند دکتر دامپزشک(مدیران یاسان پت) به صورت تمام وقت علاوه بر انتخاب و تأیید محصولات
مشاوره رایگان قبل و بعداز خرید محصولات به شما علاقه مندان ارائه میشود.

همچنین ۵ درصد تخفیف بر روی تمام محصولات به افردای که کارت حامی و فعالان محیط زیست و دانشجویان دامپزشکی و دامپزشکان داده میشود.

کلمات کیلیدی:

خرید غذای سگ ,,غذای خشک گربه ,, غذا خشک گربه, غذا خشک سگ رفلکس, غذا خشک سگ ,پت شاپ  ,پت شاپ آنلاین غرب تهران,   پت شاپ آنلاین سگ ,پت شاپ آنلاین گربه, پت شاپ ارسال فوری ,پت شاپ آنلاین شبانه روزی  ,پت شاپ شبانه روزی ,پت شاپ آنلاین کرج  ,  پت شاپ آنلاین بوکان  ,  پت شاپ آنلاین کردستان,  خرید پت شاپ آنلاین , کانال تلگرام پت شاپ آنلاین , همستر, غذا ماهی , غذا جونده, ظرف خاک گربه ارزان ,پت شاپ ارزان تهران  ,غذا ارزان سگ, غذا ارزان گربه , غذا ارزان پرنده , قیمت غذا سگ ,قیمت غذا گربه ,قیمت غذا مرغ مینا،عروس هلندی، طوطی, پت شاپ خزنده  ,پت شاپ پرنده, سگ خانگی درمان شدید اسهال توله سگ ,پت شاپ سفارش انلاین , فروش پت شاپ آنلاین,  پت شاپ آنلاین, خوکچه هندی, خرید لوازم حیوانات خانگی  ,پت شاپ آنلاین حیوانات خانگی  ,پت شاپ آنلاین خرگوش ,پت شاپ آنلاین پونک, بهترین پت شاپ آنلاین تهران, بهترین پت شاپ آنلاین غرب تهران , پت شاپ آنلاین اینستا گرام  پ,ت شاپ آنلاین ارزان ,غذای رویال کنین,پت شاپ ,ادرس پت شاپ(گوگل مپ محلی شماره پت شاپ تهران پت شاپ منطقه۵ تهران,غذا سگ هاسکی
غذا سگ ژرمن,,غذا سگ پامرانین,,غذا سگ شیتزو,,غذا سگ دیجی کالا,,غذا سگ چیست,,,سگ توله,,غذا سگ سرابی,,غذای خشک سگ adi,,غذا نخوردن سگ,,غذای سگ,,غذا سگ/غذا خشک سگ/تشویقی سگ/مکمل سگ/پروبیوتیک سگ/قرص پروبیوتیک سگ/پرزگیر سگ/پرزگیر گربه/پد بهداشتی سگ/پدبهداشتی گربه/خمیردندان سگ/خمیردندان گربه/مسواک گربه/مسواک سگ/شامپو سگ/شامپو گربه/ناخن گیر سگ/ناخن گیر گربه/اسپری استاپر سگ/اسپری ارامبخش سگ/اسپری زخم سگ/اسپری کنه سگ/ظرف غذا سگ/ظرف غذا گربه/قلاده سگ/قلاده اموزشی سگ/قلاده کمری سگ/قلاده کتفی سگ/قلاده3متری سگ/قلاده5 متری سگ/بند قلاده سگ/قلاده لباسی سگ/لباس سگ/باکس حمل سگ/کیف حمل سگ/پارک سگ/اسباب بازی سگ/جای خواب سگ/تخت سگ/تشک سگ/زیرانداز سگ/دامپزشکی/دامپزشکی انلاین/پت شاپ/پت شاپ انلاین/پت شاپ بوکان/غذا گربه/غذا خشک گربه/تشویقی گربه/پوچ گربه/سوپ گربه/تشویقی مدادی گربه/کنسرو گربه/مکمل غذایی گربه/برس سگ/برس گربه/قلاده گربه/قلاده گردنی گربه/قلاده کمری گربه/خاک گربه/ظرف خاک گربه/بتکس حمل گربه/پارک گربه/جای خواب گربه/اسباب بازی گربه/اسپری استاپر گربه/اسپری فرومون گربه/عطر سگ/عطر گربه/پوشاک پرنده/کروات پرنده/قفس پرنده/تاب پرنده/اسباب بازی پرنده/قطره تعلیم ادرار سگ/شیشه شیر سگ/شیشه شیر گربه/شانه سگ/شانه گربه/غذا جونده/غذا همستر/غذا خوکچه هندی/غذا خرگوش/غذا سنجاب/غذا موش/پوشال خرگوش/ پوشال همستر/پوشال جونده/ابخوری پرنده/غذا مینا/غذا طوطی/غذاعروس هلندی/غذا کاسکو/سنگ کلسیم جونده/سنگ کلسیم همستر/سنگ کلسیم خرگوش/سنگ کلسیم خوکچه هندی/سنگ کلسیم پرنده/پت شاپ سعادت اباد,پت شاپ در سعادت اباد, پت شاپ دکتر والی سعادت اباد,پت شاپ سعادت اباد میدان کاج,پت شاپ سعادت آباد,پت شاپ سعادت آباد تلفن,پت شاپ در سعادت آباد,پت شاپ های سعادت اباد,پت شاپ تهران سعادت اباد , پت شاپ شهرک غرب,پت شاپ شهرک غرب,پت شاپ در شهرک غرب,پت شاپ های شهرک غرب,پت شاپ محدوده شهرک غرب,پت شاپ ژیوان,پت شاپ ایران زمین شهرک غرب,پت شاپ سعادت اباد،پت شاپ پرواز،پت شاپ کوی فراز،پت شاپ اسمان،پت شاپ پاک نژاد،پت شاپ سرو غربی،پت شاپ سرو شرقی،پت شاپ فرحزادی،پت شاپ بلوار فرهنگ‌،پت شاپ دریا،پت شاپ درختی،پت شاپ دادمان،پت شاپ مدیریت،پت شاپ خوردین،پت شاپ شهرک غرب،پت شاپ ایوانک،پت شاپ زرافشان،پت شاپ ایران زمین،پت شاپ گیشا،پت شاپ مرزداران،پت شاپ شهرک ازمایش،پت شاپ جلال ال احمد،پت شاپ تهران ویلا،پت شاپ شهرارا،پت شاپ پاتریس،پت شاپ ستارخان، پت شاپ صادقیه،پت شاپ طرشت
پت شاپ صادقیه,پت شاپ در صادقیه تهران,پت شاپ در صادقیه,پت شاپ محدوده صادقیه,پت شاپ کامران صادقیه,پت شاپ در فلکه دوم صادقیه,پت شاپ میدان صادقیه,پت شاپ سمت صادقیه,پت شاپ صادقیه تهران, پت شاپ در ستارخان تهران,پت شاپ انلاین ستارخان,,پت شاپ شبانه روزی ستارخان,ادرس پت شاپ در ستارخان,پت شاپ ستارخان تهران,پت شاپ مرزداران ابراهیمی,پت شاپ در مرزداران,پت شاپ محدوده مرزداران,پت شاپ در بلوار مرزداران,پت شاپ های مرزداران

 

5/5 - (2 امتیاز)
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید