پت شاپ آنلاین یاسان پت غرب تهران پت شاب تهران پت شاب پونک

فروشگاه یاسان پت شاپ - پت شاپ آنلاین تهران شماره نماس جهت خرید ۰۹۱۹۵۷۴۱۸۴۱
آمپول تقویتی برای سگ و توله سگ

تقویتی برای سگ

 

این‌که شما بخواهید سگی پر انرژی، شاداب، سالم و سرحال داشته باشید، بدون مراقبت از او میسر نخواهد بود.بدن سگ‌ها نیز همانند بدن انسان به یکسری مواد مغذی و ضروری نیاز دارد تا بتواند سالم و قوی باقی بماند. انواع ویتامین‌ها، پروتئین، مواد معدنی و ریزمغذی‌ها موادی هستند که باید به اندازه کافی در بدن سگ وجود داشته باشند که در دسته لوازم سگ محسوب می شوند. کمبود این مواد در بدن سگ باعث ایجاد بیماری، کسالت، کمبود انرژی، ضعف و بی‌حالی و همچنین فراهم بودن زمینه ورود انواع میکروب و ویروس به بدن سگ خواهد شد. در صورتی که بدن سگ باردار دچار کمبود مواد مغذی باشد امکان تولد توله‌های بیمار یا دارای نقص‌های ذهنی و بدنی بسیار زیاد خواهد بود.

دادن غذا و خوراکی‌های سالم و مقوی به سگ از راه‌های تامین این نیازها و همچنین تقویت سیستم ایمنی در بدن او هستند. اما گاها کمبود ویتامین و مواد معدنی در بدن برخی سگ‌ها فقط با غذا تامین و جبران نخواهد شد و استفاده از انواع مکمل و مولتی ویتامین ضرورت پیدا خواهد کرد. مکمل‌ها در واقع ترکیبی از چند نوع ویتامین از جمله ویتامین‌های A، C، E، B6 و B12، پروبیوتیک و پری‌بیوتیک و برخی مواد معدنی از جمله فیبر، منیزیم، کلسیم، روی و… هستند.

 

چگونه مکمل‌ها می‌توانند به سگ شما کمک کنند؟

مکمل‌ها در واقع تامین کننده نیازهای مختلف بدن سگ هستند. اما استفاده از آن برای سگ‌هایی که سالم هستند و رژیم غذایی مناسبی دارند ضرورتی نخواهد داشت و فقط سگ‌هایی که دارای بیماری یا کمبود شدید ماده‌ای خاص در بدنشان هستند باید پس از معاینات لازم توسط دامپزشک و طبق پیشنهاد و تجویزات لازم توسط دامپزشک، مکمل استفاده کنند.

 

آیا مکمل‌های سگ و انسان یکسان هستند؟

نکات مهمی وجود دارد که باید در این زمینه از آن‌ها آگاهی داشته باشید:

این سوال بسیاری از افرادی است که سگ دارند و می‌خواهند به او مکمل‌های دارویی بدهند.جواب این‌ سوال که آیا مکمل‌های سگ و انسان یکسان هستند یا نه؟! منفی است. دلیل این امر تفاوت در سیستم گوارشی انسان و سگ است. شاید برخی مواد موجود در مکمل‌های سگ و انسان مشابه باشد اما ترکیبات دیگری که در مکمل‌ها وجود دارد سبب تمایز بین مکمل‌های این دو دسته می‌شود.

موادی که در ترکیب مکمل‌های انسانی وجود دارد، به‌نحوی است که اگر برای سگ استفاده شود بدون این‌که هضم شود از بدن او دفع خواهد شد و این عملا کارایی خاصی برای سگ نخواهد داشت. از طرفی دیگر برخی مکمل‌های انسانی محتوی زایلیتون نوعی شیرین کننده هستند که این ماده سبب کاهش چشم‌گیر سطح قند خون سگ شده و او را با مشکلات مختلفی روبرو خواهد ساخت.پس توصیه می‌شود از دادن مکمل‌های انسانی و حتی حیوانی به‌صورت خودسرانه و بدون تجویز دامپزشک به سگ خود خودداری کرده و او را در معرض بیماری قرار ندهید.

 

بهترین مولتی ویتامین برای سگ

اگر به‌دنبال خرید بهترین مولتی ویتامین برای سگتان هستید می‌توان به قرص مولتی ویتامین بیفار سگ، تاپ‌تن، ویتا پت و مولتی‌ ویتامین خمیری تریکسی اشاره کرد. این مولتی ویتامین‌ها دارای ترکیبات گیاهی، انواع چربی و روغن‌های ضروری، مخمر، دکستروز، اسید آمینه ال‌کارنیتین، پروبیوتیک، ویتامین‌های A، C، E، B6 و B12 هستند.

این مواد به حفظ و تقویت سیستم ایمنی بدن سگ کمک خواهند کرد. سبب بهبود شرایط جسمانی بدن حیوان، بهبود عملکرد قلب و دستگاه گوارش، رفع بوی بد دهان و کاهش ریزش مو، تنظیم وزن ایده‌آل و سم‌زدایی بدن خواهند شد. همچنین ترکیبات خاص موجود در ساختار آن سبب کاهش ریزش مو و حفظ و سلامت پوست و مو، زیبایی و درخشندگی و شفاف شدن موی سگ نیز خواهد شد.

 

ویتامین های مورد نیاز سگ

مهمترین نکته بعد از تهیه مکمل و مولتی‎ویتامین برای سگ شما، نحوه استفاده و دستورالعمل مصرف آن است.مصرف این مواد برای همه‌ی سگ‌ها یکسان نیست و نمی‌توان نسخه واحدی را برای همه‌ی سگ‌ها پیچید. و این به نوع و میزان نیاز بدن سگ، دز داروها و تشخیص دامپزشک سگ بستگی خواهد داشت. برخی از سگ‌ها ممکن است با یک دوره کوتاه مدت مصرف مکمل و مولتی‌ویتامین بدنشان به حالت نرمال و ایده‌آل برسد و برخی سگ‌ها نیز ممکن است نیاز به مصرف روزانه و چند دوره‌ای دارو داشته باشند.پس دقت داشته باشید که دستور مصرف مکمل‌ها را به خوبی رعایت می‌کنید.

 

ویژگی‌های مولتی ویتامین سگ

قرص مولتی ویتامین تاپ تن سگ بیفار از جمله مولتی‌ویتامین‌های پرطرفدار است که با توجه به ویژگی‌ها و ترکیباتی که دارد توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید و محبوبیت زیادی داشته باشد. در ادامه به برخی ویژگی‌های این ترکیب مفید می‌پردازیم:

– قرص مولتی ویتامین تاپ تن سگ بیفار حاوی انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب می‌باشد که به‌خوبی می‌تواند نیازهای بدن سگ شما را تامین نماید.

– این مولتی ویتامین سبب ایجاد حس شادابی، سرزندگی، نشاط و افزایش قوای جسمانی سگ می‌شود.

– مصرف آن توسط سگ‌های بالغ به عضله‌سازی و قوی شدن مفاصل و بدن سگ کمک خواهد کرد و سبب کاهش بیماری‌ در سگ در سنین پیری می‌شود.

– تقویت بینایی، زیبایی و درخشندگی موها، سلامت پوست و مو، سلامت دهان و دندان و کاهش جرم و پلاک دندانی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

– این مولتی ویتامین برای تمامی سنین سگ‌ها مناسب و قابل استفاده می‌باشد.

 

آمپول تقویتی برای سگ

ممکن است برخی سگ‌ها از خوردن قرص یا شربت خودداری کنند و یا توانایی خوردن آن‌را نداشته باشند.در صورتی‌که حیوان خانگی شما به دلیل پیری یا مشکلات جسمانی خاص نتواند از قرص و شربت استفاده کند و یا از خوردن آن‌ها خودداری کرد، راه بهتری برای آن‌ها وجود دارد و آن تزریق مکمل‌ها به بدن حیوان است. این‌کار با تجویز دامپزشک و توسط او انجام می‌گیرد. آمپول‌های تقویتی برای حیوانات از جمله سگ؛ ویتامین AD3E، مولتی ویتامین با ترکیبات شامل: ویتامین آ، ویتامین C، E، B، B12، B6، پانتول و ویتامین D مناسب برای رشد، سلامتی و تولیدمثل حیوان، ویتامین E به‌علاوه سلنیوم، فسفر و ویتامین B12، ترکیب عناصر آهن؛ کبالت؛ مس و ویتامین B12 و B کمپلکس می‌باشند.

 

شربت مولتی ویتامین برای سگ

مکمل‌ها و مولتی ویتامین‌های در ساختار و بسته‌بندی‌های مختلفی از جمله شربت، قرص و خمیری وجود دارند.این امر سبب ایجاد حق انتخاب برای صاحبان سگ است که با توجه به نیاز سگ خود بهترین نوع مکمل‌ها را خریداری نمایند. شربت مولتی ویتامین و کارنیتین بیفار از جمله شربت‌های بسیار مناسب برای سگ‌ها هستند. این ماده حاوی انواع ویتامین‌ها است که برای حفظ سلامت پوست و موی حساس سگ بسیار مناسب است.

وجود اسید آمینه ال-کارنتین در ساختار و ترکیب شربت بیفار سلامت و تقویت عملکرد قلب و همچنین افزایش انرژی و نشاط سگ را به‌دنبال دارد. شربت بیفار مصارف دیگری از جمله کاهش خارش و کاهش ریزش موی سگ را نیز دارد.

 

بهترین تقویتی برای توله سگ

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم اگر سگ‌ سالم باشد و رژیم‌غذایی خوبی داشته باشد دیگر نیازی به مکمل نیست.این امر برای توله‎سگ‌ها نیز صادق است. بهترین و کامل‌ترین غذا و مکمل برای توله سگ‌ها شیر مادرشان است ترکیبات کامل موجود در شیر مادر توله‌سگ‌ها، نیاز بدن توله‌ها را به‌طور کامل تامین می‌کند و بدن آن‌ها را از مصرف هرگونه مکمل و مولتی ویتامین بی‌نیاز می‌کند. البته این به جثه و قوی بودن بدن سگ ماده نیز بستگی دارد و این در صورتی درست است که سگ مادر دارای بیماری خاصی نبوده و با مشکل جسمانی دست و پنجه نرم نمی‌کند. در غیر این‌صورت است که باید به فکر استفاده از مولتی‌ویتامین برای توله‌سگ بود.

تخم‌مرغ، مرغ و گوشت قرمز پخته، سیب‌زمینی پخته، کرفس، هویج، اسفناج، شیر، آب قلم و آب گوشت می‌توانند خوراکی‌های تقویتی خوبی برای توله‌سگ به‌شمار آیند. همچنین قرص‌ها، شربت و مولتی‌ ویتامین‌های خمیری نیز گزینه‌های خوبی برای تقویت توله‌سگ‌ها می‌باشند.

 

مکمل رشد سگ

برخی از توله سگ‌ها به دلیل شرایط جسمانی خاص که دارند و یا به‌خاطر عدم تغذیه مناسب دچار مشکلات جسمانی می‌شوند.این توله‌ها به دلیل عدم دریافت ویتامین‌ها و مواد لازم رشد خوبی نداشته و دچار آسیب‌های جسمانی می‌شوند. بهترین گزینه برای این دسته از توله‌سگ‌ها استفاده از مکمل رشد در کنار رژیم غذایی مناسب است. در این صورت است که بدن توله با دریافت مواد ضروری و لازم رشد کافی و قابل توجهی خواهد داشت. توله سگ‌هایی که رشد ناکافی دارند بهتر است توسط دامپزشک ویزیت شوند و تحت نظر او مصرف مکمل رشد را آغاز نمایند.

توصیه می‌شود در صورتی‌که حیوان خانگی شما از مصرف مکمل‌های دارویی خودداری کرد، از زور و خشونت استفاده نکنید و راه‌های دیگری را برای دادن دارو به او امتحان کنید.برخی از سگ‌های بالغ نیز به‌دلیل داشتن فعالیت و تحرک زیاد و سوخت و ساز بالای انرژی نیازمند دریافت مکمل هستند. همچنین سگ‌های مسابقه‌ای و سگ‌های امدادی برای تقویت عضلات و مفاصلشان و جبران و افزایش انرژی بدنی آن‌ها نیازمند استفاده از مکمل رشد هستند که این مکمل‌ها را به‌صورت قرص، شربت و یا به‌صورت تزریقی دریافت می‌کنند.

در صورتی‌که قصد دارید از مکمل‌ها و مولتی‌ویتامین برای سگ خود استفاده کنید بهتر است به سایت یاسان مراجعه نمایید. و با مطالعه انواع مکمل‌ها و مولتی‌ویتامین‌ها و مطالعه خواص هر یک با توجه به نیاز سگ خود بهترین نوع آن را انتخاب و خریداری نمایید. فروشگاه پی کی پت عرضه کننده انواع محصولات حیوانات خانگی است که بهترین و باکیفیت‌ترین انواع محصولات را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌نماید.

3/5 - (1 امتیاز)