پت شاپ آنلاین یاسان پت غرب تهران پت شاب تهران پت شاب پونک

فروشگاه یاسان پت شاپ - پت شاپ آنلاین تهران شماره نماس جهت خرید ۰۹۱۹۵۷۴۱۸۴۱
گرفتن ناخن سگ چگونه است؟ آموزش و اطلاع از بهترین زمان گرفتن ناخن سگ

گرفتن ناخن سگ

برای آن که آموزش کامل گرفتن ناخن سگ را خدمتتان ارائه کنیم، نیاز است که تنها به چند نکته اساسی توجه کنید. یاد گرفتن این موضوع بیشتر برای مواقعی که سگ ها در محیط بیرون از خانه حضور دارند، امکان کشیدن ناخنشان بر روی سطح زمین و آسفالت بالا می‌رود و به همین خاطر سلامتی ناخن های آن ها به خطر می‌افتد. به این منظور نیاز است که برای آن که جلوی فرورفتگی ناخن آن ها و یا زخم و عفونت در ناحیه دستان آنها را گرفته باشید، آموزش گرفتن ناخن سگ و حیوان خود را فرا بگیرید. در قسمت بعد قصد داریم جزئیات گرفتن ناخن سگ را به شما آموزش دهیم و مطالبی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم پس ما را در ادامه همراهی نمایید.

عکس های گرفتن ناخن سگ

کلیپ های گرفتن ناخن سگ یکی از بهترین راه های آموزش رعایت بهداشت سگ خانگی و حیوان خانگی شما می باشد. البته می توانید به جای مشاهده عکس ها و کلیپ های مختلف این عمل در اینترنت، به آرایشگاه های مخصوص سگ ها مراجعه نمایید و از آنها طلب کمک کنید. زیرا از این طریق می توانید به راحتی مشکل خود را برطرف نمایید. اما اگر قادر به رفتن به آرایشگاه و پرداخت هزینه‌ های زیاد نمی باشید، ما مشاهده عکس ها و کلیپ هایی که برای رفع مشکل در اینترنت قرار داده شده است را پیشنهاد می کنیم. البته اینستاگرام نیز از جمله شبکه های اجتماعی می باشد که در خصوص مراقبت سگ، عکس ها و کلیپ هایی را برای ارائه محتوا و آموزش بیشتر در این زمینه در اختیارتان قرار می دهد. پیج های زیادی هستند که می توانند به شما در روند یادگیری بهتر در جهت ارتباط با سگتان مفید باشند‌.

هزینه گرفتن ناخن سگ

با توجه به آن که آرایشگاه‌ ها چه میزان امکاناتی را در اختیار شما و سگتان قرار می دهد، هزینه های دریافتی انها متفاوت خواهد بود، اما می توان هزینه گرفتن ناخن سگ و انجام دیگر کار های بهداشتی را در حدود ۲ تا ۶ میلیون در نظر بگیریم این برای هر سگ با نژاد متفاوت متغیر می باشد و شما می توانید با مراجعه به دامپزشک با هزینه کمتری مراقبت های بهداشتی سگتان را به انجام رسانید.

گرفتن گوشت ناخن سگ

هنگام گرفتن ناخن سگ تان ممکن است دچار مشکلاتی شوید. از جمله مشکلاتی که حین گرفتن ناخن سگ و حیوانات شما به وجود می‌آید، گرفتن گوشت ناخن حیوان می باشد. اگر در خانه پودر انعقاد خون ندارید و یا از خونریزی دست سگتان می ترسید نیاز است تا یک دامپزشک این کار را برای شما انجام دهد. زیرا ناخن های حیوانات سیاه است و گرفتن آنها بسیار سخت می باشد و نیاز است که شما تجربه کافی در این زمینه را داشته باشید و در صورت بروز مشکل بتوانید روش برخورد مناسب با مشکل را به سرعت پیدا کنید.

در صورتیکه تجربه نداشته باشیم

اگر بدون داشتن تجربه کافی به گرفتن ناخن سگ سریع بپردازید ممکن است دیگر نه توسط شما و نه توسط فرد دیگر اجازه کوتاه کردن ناخن هایش را ندهد. بنابراین به عنوان صاحب سگ وظیفه دارید تا ارتباط درست با سگتان را بلد باشید و آموزش ببینید و سپس به کوتاه کردن ناخن سگ بپردازید.

نحوه گرفتن ناخن سگ

برای این که بتوانید به بهترین نحو ناخن های سگتان را بگیرید نیاز است تا ابتدا ناخن گیر را نشانه سگتان بدهید و اجازه دهید تا سگ با ناخن گیر ارتباط برقرار کند و هنگامی که مشغول بو کردن و بررسی ناخنگیر می‌باشد به تشویق و نوازش آن بپردازید. روز بعد ناخن گیر و سوهان را به ناخن های سگ بمالید و به او اجازه دهید تا با ناخن گیر ارتباط برقرار کند.

کار های روز سوم

روز سوم ناخن گیر را به فاصله کمی از ناخن های سگ بگذارید و اجازه دهید تا سگ صدای ناخن گیر را متوجه شوند و سپس ویبره را احساس کنند. روز بعد ناخن گیر را به ناخن های سگ بزنید و کوتاه نکنید و تنها ناخن ها را در دستان خود بگیرید تا او بتواند متوجه جایگاه ناخن‌گیر بر روی ناخن های خود شود. در انتهای روز گرفتن ناخن سگ پنجم نوک ناخن ها را به مقدار کم با ناخن گیر کوتاه کنید تا واکنش بدی نشان ندهد و در روز بعد به ارامی شروع به کوتاه کردن ناخن های سگتان کنید.

بهترین زمان گرفتن ناخن سگ

برای آن که بدانید چه زمانی بهتر است گرفتن ناخن سگ را انجام دهید بهتر است با دامپزشکی در این زمینه مشورت انجام دهید. ناخن های سگ به دلیل آن که بلند و تیز هستند ممکن است در خانه و یا در محل بازی خود خسارت های اقتصادی به جا بگذارند و برای خانواده ها خسارت‌ های مالی ایجاد نمایند. بنابراین بهتر است برای آن که از این مشکلات جلوگیری نمایید به بهداشت سگتان رسیدگی کنید و سگتان را به صورت بازدیدهای مداوم در آرایشگاه ها ببرید و سعی کنید تا ناخن های او را در اندازه مناسب قرار دهید تا از بروز این مشکلات جلوگیری نمایید.

جدول اطلاعات

جدول زیر برای گرفتن ناخن سگ به ما کمک خواهد کرد :

موضوع کوتاه کردن ناخن سگ
بهترین روش سگ را به آرامی در بغل خود گرفته و ناخنش را کوتاه کنید
بدترین روش به زور متوسل شدن
بهترین زمان زمانی که پت شما سیر باشد
آیا در خواب هم می شود ناخن گرفت؟ اگر به آرامی این کار را انجام دهید ممکن است

اموزش بهداشت سگ

اموزش گرفتن ناخن سگ و طریقه گرفتن ناخن سگ را می توانید از مسئول ارایشگاه طلب نمایید و از ان ها بپردازید. طرز صحیح گرفتن ناخن سگ بر روی تعبیر گرفتن ناخن سگ شما کمک می کند.

گرفتن ناخن سگ ها با نژاد های مختلف

در این قسمت قصد داریم نژادهای مختلف سگ که نیاز به مراقبت مرتب از ناخن به طور روزانه دارند نام ببریم و می توانید با مطالعه این قسمت احتمالاً نژاد سگ خود را نیز میانه نژادهای نام برده بیابید. در این قسمت سگ هایی با نژاد شیتزو و تریر و هاسکی را نام برده ایم و به طور مختصر شرح مراقبت‌ های لازم را ذکر نموده ایم. در این قسمت نیز ما را همراهی نمایید.

گرفتن ناخن سگ شیتزو

سگ شیتزو نیز همانند دیگر سگ‌های خانگی نیاز به رسیدگی روزانه دارد. البته این سگ را می‌ توانید به طور یک بار در هفته به آرایشگاه ببرید تا مراقبت‌های بهداشتی سگتان انجام می‌شود.

گرفتن ناخن سگ تریر

گرفتن ناخن سگ تریر

سگ تریر نیز همانند سگ هاسکی و سگ ژرمن شپرد به طور یک بار در هفته نیاز حتمی و ضروری به کشیدن و کوتاهی و گرفتن ناخن سگ دارد.

گرفتن ناخن سگ هاسکی

سگ هاسکی نیز که از سگ های خانگی می باشد نیاز به رسیدگی مرتب برای رفع مشکلات بهداشتی خود دارد بنابراین توصیه می کنیم حداقل یک بار در هفته به نظافت سگ هاسکی خود اهمیت بدهید.

گرفتن ناخن سگ ژرمن شپرد

نژاد ژرمن شپرد به مراقبت روزانه نیاز دارد. سعی کنید که مرتبا مراقب رشد ناخن های سگتان با این نژاد باشید تا با مشکلاتی از قبیل کشیدن ناخن های این سگ بر روی اجسام بر نخورید.

گرفتن ناخن سگ مالتیز

برای جلوگیری از بیماری های پیشنهادی با سگ و برای داشتن سگ سالم در خانه نیاز است تا مرتب ناخن های سگتان را کوتاه نمایید و این کار را همیشه انجام دهید. اگر سگ مالتیز در خانه خود دارید نیاز است تا مراقبت های بهداشتی را به طور مرتب انجام دهید.

دکتر برای گرفتن ناخن سگ

روش صحیح ناخن گرفتن سگ را می توانید از متخصصان ما بخواهید و از دکتر های ما سوالات خود را بپرسید. متخصصان ما به طور ۲۴ ساعته در اختیار شما هستند تا از مشکلات شما ۲۴ ساعته آگاه باشند و ان ها را برطرف نمایند. دامپزشک ها نیز از بهترین افرادی هستند که می‌توانند با سگ ها ارتباط برقرار کنند و نیاز شما را در رابطه با سگتان برطرف نمایند.

اموزش های لازم به سگ

آن‌ ها رفتار درست و برخورد مناسب را به شما آموزش می دهند تا شما بعد از آن بتوانید در رابطه با سگتان بهترین نحوه برخورد و عملکرد را داشته باشید دامپزشک ها همچنین می توانند به سگ شما عادت مراقبت‌های بهداشتی را آموزش دهند تا بتوانند به شما در رابطه با رفتارهای بهداشتی کمک نمایند.

ناخن گیر سگ

با توجه به این که بعضی از افراد قصد دارند نظافت سگشان را در خانه و در محل زندگی خود و سگشان انجام دهند، نیاز است تا وسایل مراقبت بهداشتی سگشان را تهیه نمایند. ناخن گیر سگ هم اکنون در سایت های فروش لوازم جانبی سگ در دسترس می باشد و می توانید با خرید اینترنتی و به روزرسانی های دقیق با قیمت مناسب ناخن گیر مورد نظر خود را خریداری نمایید زیرا ناخن گرفتن از مهم ترین نکات است.

شما می‌ توانید به برندهای مورد نظر خود دقت کنید و به سایت شان مراجعه نمایید. تا کالا مورد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید. بورس و شانه و همینطور ناخن گیر سگ از طریق خرید اینترنتی خریداری می شود.

قیمت ناخن گیر سگ

خرید ناخن گیر سگ و دریافت قیمت ناخن گیر سگ و ناخن گیر گیوتینی سگ از طریق سایت ما نیز انجام می شود. قیمت ناخن گیر سگ بسیار پایین می باشد و شما با هر بودجه و دارای می‌توانید لوازم بهداشتی و آرایشی سگ را تهیه نمایید. در سایت دیجی کالا و دیگر سایت های خرید اینترنتی می توانید مراجعه نمایید و با قیمت‌های زیر ۳۰ یا ۵۰ هزار تومان ناخن گیر مناسب خود را خریداری کنید.

علت ناخن کشیدن سگ

علت ناخن کشیدن سگ

اگر ناخن سگتان بیش از حد بلند باشد می تواند مدام در حال کشیدن ناخن های خود بر روی اجسام در منزل شما و یا در محل بازی خود باشد. اگر دقت نمایید، زمانی که ناخن های آن ها را کوتاه کنید این مشکل کمتر بروز پیدا می‌کند و می‌توانید با مشکلات کمتری در پیرامون سگتان مواجه شوید. اما اگر باز هم کشیدن ناخن های سگتان ادامه پیدا کرد یک محوطه جدا و امن برای او مهیا کنید.

ناخن پنجم سگ

ناخن پنجم سگ نیز به عنوان انگشت شست او به حساب می آید. همانطور که انسان‌ ها فارغ از جنس و نژادشان پنج انگشت دارند نیز معمولاً به جز چهار انگشت، یک انگشت اضافی نیز دارند.

پنجه شبنم

چهار انگشت آنها در عقب وجود دارد و یک انگشت آنها را می توانید بر روی اندام های عقب نیز دیده می شود. که پنجه شبنم نامیده می شود. برخی از افراد متوجه انگشت کوچک سگ خود که کمی بالاتر از ساق پا وجود دارد می شوند. اکثر سگ ها در پنجه های جلوی خود پنجه شبنم را دارا می باشند. نژادهایی مانند بریارد و پیرنه و برنارد از این دسته می باشند.

سوالات متداول

ناخن گیر سگ را از چه طریقی می توان تهیه نمود؟

ناخن گیر سگ و همینطور بورس و شانه و دیگر لوارم بهداشتی و مراقبتی را می توان از سایت های اینترنتی و فروشگاه های مخصوص خریداری کنید. به خصوص از سایت ما نیز می توانید لوازم مورد نظر خود را خریداری نمایید.

چرا بهداشت سگ و گرفتن ناخون سگ ضروری و مهم می باشد؟

سگ هایی که در خانه نگهداری می‌ شوند، در صورتی که ناخن هایشان بلند باشد بر روی لوازم خانه ناخن های خود را می‌کشند و آثار ناخن های خود را به جا می‌گذارد. بنابراین نیاز است تا به طور هفتگی و مرتب ناخن های آنها را کوتاه نمایید تا از بروز مشکلات این چنینی دوری نمایید و جلوگیری کنید.

گرفتن ناخن سگ از چه طریقی امکان دارد؟

شما می توانید هم با مراجعه به دامپزشک کوتاه نمایید و هم به آرایشگاه مراقبت بهداشتی سگ ها و هم در خانه انجام دهید. افرادی که نحوه درست برخورد با آن ها را می دانند، بهتر می توانند کارهای شخصی و بهداشتی سگ ها را انجام دهند و ناخن‌ های آنها را کوتاه نمایند.

نحوه گرفتن ناخن سگ چگونه است؟

برای گرفتن ناخن سگ بهتر است روزانه ناخن گیر را نشان سگتان بدهید تا سگتان ارتباط خود را با ناخن گیر قوی کند و از گرفتن ناخن هایش با ناخن گیر احساس بدی نداشته باشد‌. بنابراین توصیه ما این است که در طول هفته ناخن گیر را بر روی دست سگتان بگذارید تا در آخر هفته به راحتی اجازه دهد تا ناخن هایش را کوتاه نمایید.

Rate this post